Tuesday 4 March 2014

Pencapaian Dan Penghargaan

Assalamualaikum,

Masih ada mereka diluar sana yang bersuara sinis “Iye ke Public Mutual nie yang terbaik?”, “Kalu betul tunjukkan pencapaiannye”, “Entah yer entah tidak le No. 1 di Malaysia” dan macam-macam lagi la.. Tak pe, pelabur-pelabur di Public Mutual jangan ambil hati, teruskan melabur dan terus beri sokongan supaya kita maju lagi kehadapan, dapat pulangan yang lagi tinggi dan biarkan mereka-mereka yang bersuara itu lambat bertindak dan ketinggalan jauh kebelakangan. Biar kita kaya dulu, bila kita dah kaya nanti baru mereka mula nak bertindak, masa tu dah terlambat lah pasal umur pun dah semakin bertambah.

Sehingga kini, Public Mutual telah menerima melebihi 200 Anugerah termasuklah Best Islamic Fund Manager in Asia oleh Failaka Advisors, Dubai. Lebih 90% daripada anugerah yang dimenangi merupakan anugerah untuk prestasi dana cemerlang. Public Mutual merupakan syarikat unit amanah yang memegang rekod di Malaysia yang paling banyak mendapat anugerah.

Di sini saya tunjukkan beberapa pencapaian yang telah Public Mutual perolehi selama bertapak dalam Unit Amanah di Malaysia. Kalau saya nak tunjukkan semua anugerah tu nanti penuh pula blog saya ni…. J J J






































































































































Amacam percaya tak?? Kalau percaya, tunggu apa lagi, JOM MELABUR BERSAMA PUBLIC MUTUAL.



Hubungi saya,
Norhafizah Nordin
Unit Trust Consultant
SMS/Call/Whatsapp 013-615 1984

No comments:

Post a Comment