Saturday 26 April 2014

Mengapa Anda Perlu Memilih Public Mutual?

Dah lama betul saya tak kemaskini blog ni.. Sejak kebelakangan ini terlalu sibuk menguruskan perniagaan sampingan Kek LapisSarawak dan juga Vitamin Supplement Shaklee.

Ya berbalik kepada tajuk di atas, bagi mereka yang masih tidak tahu Public Mutual Berhad merupakan anak syarikat milik Public Bank Berhad ditubuhkan pada 1980 yang merupakan Pengurus Dana swasta terbesar di Malaysia. Juga syarikat unit amanah No. 1 di Malaysia yang mempunyai pengalaman lebih 30 tahun dalam bidang pengurusan dana, penerima terbanyak anugerah sudah melebihi 200 Anugerah termasuklah Pengurus Dana Terbaik di Asia oleh Failaka Advisor dari Dubai.

Ada yang masih lagi ragu-ragu dalam membuat keputusan untuk melabur? Kenapa mesti ragu-ragu? Sedangkan ia memang terbukti dan amat berbaloi untuk pelaburan jangka masa sederhana dan panjang (bermaksud di sini, disyorkan untuk sekurang-kurangnya 3-5 tahun). Lagi lama lagi bagus...Biarlah Public Mutual membantu anda mencapai matlamat anda.

Ingatlah!!! Public Mutual adalah: -
a)     Pemimpin Industri
b)    Pemenang Anugerah Terbanyak
c)     Jenama Yang Kukuh
d)    Pengalaman Meluas

Banyak lagi Pengurus Unit Amanah diluar sana, kenapa perlu memilih Public Mutual? Jawapannya senang, andai anda diberi pilihan memilih 2 kereta, satu yang memenangi banyak anugerah (CAR OF THE YEAR) dan satu lagi tiada anugerah, mempromosi hanya berdasarkan fakta yang tidak diakui, MANA PILIHAN ANDA???

Apa tunggu lagi,. Ingatlah masa depan anda terletak di tangan anda sendiri.



Hubungi saya,
Norhafizah Nordin
Unit Trust Consultant
SMS/Call/Whatsapp 013-615 1984

No comments:

Post a Comment